sunnuntai 19. helmikuuta 2012

first text & it's gonna be boring.

joo. ensimmäinen blogiteksti, mitä täs nyt sitten tekis? joo, voisin kertoo ittestäni. eli oon jenny, 13-vuotias tyttö ja asustelen helsingin keskustassa. meillä oli just muutto, ja nyt ikkunast näkee suoraan narinkkatorille jonka on ihan helvetin pelottavaa. mut näh, siihen tottuu kyl.
eilinen oli aika tylsä, koska niinan piti tulla meille mut lopulta se ei vastannu ollenkaa puhelimee, sinne meni se tilaisuus.
JA NYT MÄ EKSYIN MUN AIHEESTA: mun piti kertoo ittestäni. en jaksa, tossa oli ihan tarpeeks. XD jos haluutte tietää niin toki multa voi kysyä. mut voinhan mä täs viel mainita että mun perheeseen kuuluu isoveli & mutsi, ja mun kaverini kiia sanoo että nico näyttää tom feltonilta. pelottavaa. mutta, nii. harrastan valokuvaamista ja siitä nytku alotettiin puhumaan niin voisin läimästä tohon pari mun ottamaa kuvaa 8) ? joo.






kaikki noi kuvat on otettu iPhone 4S'llä. (: mm, no seuraava blogaus saattaa olla vaan söpöilyä kuvilla joten tässä oli ny pieni infopaketti ja sellasta. tossa alhaal viel shout out-osio, sit adios amigos! 


SHOUT OUTS •
anni niina krista attila laura & all the peopleee !
veeu piikkinen pallokala temperance lil idiot PARAMOUNT UNICORNCHILD & all the grllss ! 

MUST READ MUST READ MUST READ •
kannattaa lukea empun blogia koska siihen jää koukkuun ja se on hyvä c; 
klikkaa tästä niin pääset sinne!

2 kommenttia: